MAHDISMAHDIS، تا این لحظه: 17 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

دختری از جنسِ ماه🌙

اَز هَـمیشه مَـغرور تَـر! 💜🤘

روزمرگی و امتحان هایی که گذشت!

1398/10/8 13:52
نویسنده : Queen_Mahdis
151 بازدید
اشتراک گذاری

خوب الان دیگه امتحان قرآن و علوم رو دادم و امروز هم امتحان املا دارم!!تا اینجا که همشون20میشه دیگه برا بقیش خدا بزرگه!نهم برخلاف هفتم و هشتم یه مدل تازه بود!توش برام کلی اتفاق افتاد که هیچکدوم نه قشنگ بودن نه قابل تحمل!پشت سر گذاشتمشون به مکافات و الان وارد یسری مشکلات تازه تر شدم!با تمام اینا حس میکنم هنوز قوی ام هنوز چیزی ازم برای جنگیدن باقی مونده!فقط معدلم خوب بشه دیگه بعدش یه فکره اساسی میکنم!روزا متوالی میگذره یکی از یکی بدتر وپر غم تر وسخت تر!فقط امیدوارم طاقت بیارم فقط یکم مقاومت لازمه!الان دیگه باید بزم امتحان بدم گرچه اصلا حوصله مدرسه و بچه هارو هم ندارم!به امیده روزایه بهتر!✨

پسندها (8)

نظرات (5)

𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
8 دی 98 13:53
تو امتحانا موفق باشی مهدیس جون💖😆
Queen_Mahdis
پاسخ
مرسی عزیزم شما هم همینطور💜
♡fatemeh♡♡fatemeh♡
8 دی 98 14:11
امیدوارم همشون رو بیست بشی مهدیس جان💗💜💗💜💗
Queen_Mahdis
پاسخ
ممنون گلم💜
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
8 دی 98 14:15
موفق باشی مهدیس جون
Queen_Mahdis
پاسخ
مرسی عزیزم

8 دی 98 14:16
آفرین👏👏👏
امیدوارم بقیه رو هم با 20پاس کنی
Queen_Mahdis
پاسخ
لطف داری شما ممنون
نازینازی
8 دی 98 15:54
به قول خودم ایشالله که تو همه امتحانا بترکونی و توپ توپ بدی😅🙏🤩
Queen_Mahdis
پاسخ
مرسی عزیزم